Pingvin Stupeklubb arrangerte i helgen Landsfinalen i stup i Dysjalandshallen. Først ut på lørdagen var Alva og Linn som deltok i svikt, klasse B. Begge stupte en god serie på åtte stup og satte personlige rekorder. Emily og Sandra deltok i synkron og stupte godt. De fikk en 7. plass og med mer trening skal de nok bli enda mer synkrone.
Lørdagskvelden var det bankett på Havdurhuset med god mat, quiz og underholdning av stuperne fra de ulike klubbene. Emily og Sandra organiserte «hente»-leken.
Søndagen var det Emily og Sandra’s tur på en meter svikt, klasse D. Jentene stupte godt og Emily fikk en fin 3. plass og Sandra satte ny personlig rekord og fikk 5. plass.
Vel blåst sesong og vi gleder oss til neste!

